Jesteś tutaj: FIRMA  »  Ogrodnictwo  »  AGRAVIT folia perforowana

logo AgraVit

Okrywowa folia perforowana


Dostępne u nas folie perforowane do bezpośredniego okrywania roślin stosowane są jako tzw. płaskie przykrycie. Zastosowana w folii perforacja pozwala na przenikanie wody opadowej oraz umożliwia swobodny dostęp powietrza. Dzięki zastosowaniu tego rodzaju przykrycia warstwa między glebą a folią ma wilgotność i temperaturę wyższą niż w przypadku gruntu nieosłoniętego. Proponowana przez nas folia perforowana okrywowa jest odpowiednia do upraw przyspieszonych. Idealnie nadaje się np. na truskawki.

Folia perforowana Agravit

Folia ogrodnicza perforowana (dziurkowana) cechy:

Folia perforowana Agravit

nazwaszerokośćilość otworówdługość
AGRAVIT
6,50 m
8,50 m
10,50 m
12,75 m
16,00 m
50 | 100 | 500
100 m
200 m
500 m
1000 m
AGRAVIT
z dodatkiem
ANTITAU
3,20 m
4,20 m
100
300 m

Jeżeli chcieliby Państwo skonsultować zakup folii perforowanej ogrodniczej, zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.

Agravit-rolka

© 2024 Center Plast Sp. z o.o. Projekt i wykonanie: iNet+

Ogrodnictwo - Kliknij

Ustawienia plików cookies
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.

Pliki cookie niezbędne pomagają w korzystaniu z witryny, umożliwiając podstawowe funkcje, takie jak nawigacja po stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów witryny. Witryna nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookie.

Pliki cookie preferencji umożliwiają witrynie zapamiętanie informacji zmieniających sposób zachowania się lub wygląd witryny, takich jak preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.

Pliki cookie statystyczne pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witrynami, zbierając i raportując informacje anonimowo.

Pliki cookie marketingowe są używane do śledzenia odwiedzających na różnych witrynach. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są relevantne i angażujące dla indywidualnego użytkownika, co sprawia, że są bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.